Fin Tisdag!

Helt okej tisdag har det varit. Tränat, kollat bones, lagat mat och träffat Linnsen. Imorgon ska bli ännu bättre! Brossan fyller år, jag ska träna, det ska vara strålande sol och 20 grader. Helt enkelt upplagt för att bli en kanon dag. Får bli att träna lite extra på morgonen så att man kan äta lite tårta med gott samvete haha. Föll för lite choklad som jag hade hemma idag.. Men nu har jag inget mer som ligger och kan locka så ska nog klara mig ganska bra! Det är svårt när man har saker hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Härlig bild!

sv: Då blir det nog lite långt bort för fotografering tyvärr. Jag bor i Göteborg.

2013-05-14 @ 22:48:16
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0