*En mycket bra rubrik*

Träningsvärken imorgon kommer inte vara nådig om man säger så... Men det är ju så det ska vara! Body Pumpen gick mycket bättre än vad jag trodde den skulle göra, kunde ta nästan lika mycket på allt som jag gjorde innan jag skadade ryggen. tror bara det var en låt jag körde lättare på och det var squatsen. Tror nämligen det var den låten som pajade ryggen min så får ta det lite lugnt med det någon vecka till känner jag. 
Är verkligen helt slut nu, dagen har varit välfyld och har rört massor på mig. Två pass och blev det en del promenrande hit och dit. Enligt shape up club appen har jag förbränt 1221 kalaorier och det känns la helt okej för en dag haha. :)
 
Imorgon ska jag som sagt in till Malmö så risken för att det inte blir någon bloggning imorgon är ganska stor! Så vi hörs på torsdag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Carina berglund

Härligt med bodypump och träningsvärk. Bra jobbat! :-) Men ta det lugnt med ryggen.

Kram
Carina

Svar: Riktigt härligt är det! :-)Tar det väldigt lugnt, sträcker ut den ofta och tränar upp musklerna ännu mer i den! Så snart ska det nog vara helt lugnt igen!:)
Rebecca Bendren

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Kul att träna! Men det där med kalorier har jag ingen koll på ^^

Svar: Det är riktigt härligt!:)Har en app till det, mest bara för att det är lite spännande att se ungefär hur mycket man gör av med!:)
Rebecca Bendren

2013-05-23 @ 10:28:23
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0