Check

Ett kort ben pass - check
En timmes Pilates - Check
Kvarg och mango - Check
Hänge i soffan och kolla serier - Check
Body Pumpm - Check om några timmar
 
Kom på att detta är den sist slöis dagen jag kommer ha på en hel del dagar nu och jag utnyttjar den till fullo. För ett år sedan hade jag köpt choklad och frosst till det riktigt. men idag softar vi men litee nyttigare ätbara saker.
 
Firar även att jag lyckades får ett MVG på mitt projektarbete, var typ inställd på ett G kanske ett VG så blev ganska glad om man säger så när jag loggade in för att titta. Allt det slitet under trean var inte förjäves och jag är så jäkla nöjd med det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0