Älska livet!!

Idag tog vi en tur upp till stugan för att lämna lite saker inför sweden rock och vi tog även en snabb tur in på området för att kolla läget! Inte länga kvar nu och jag är taggad!!!
 
Imorgon ska jag till frissan och sen ska jag åka och fixa naglarna. Så full rulle imorgon och det fortsätter så hela veckan. Typ tisdag jag inte har något planerat och tror detta kan bli en grym vecka. Ska fota studentbilder och få mina egna tagna på onsdag. Och på torsdag ska jag träffa bästa Josefisen och laga middag och njuta av att vi snart är klara med skolan och att vi inte behöver klä upp oss i för långa klänningar och för höga skor och lägga alldeles för mycket pengar på håruppsättningar. Kommer bli en kanon kväll! På fredag ska vi till Danmark med klassen. Så mycket roligt! och nästa vecka så är det ju faktiskt dags!! :D

Kommentarer
Postat av: Josefi

Wihihi! Komsi, komsi torsdag! :D

Svar: ja :D nu får den skynda sig!!
Rebecca Bendren

2013-05-28 @ 03:01:08
URL: http://brickroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0