Min resa!

Hård träning igår och hård träning idag. Och det fortsätter så hela veckan, jag är otroligt taggad och ser fram emot fina resultat. För det vet jag att jag kan få om jag bara ger mig fan på det och det ska jag göra. har massa tid nu denna sommaren så nu ska det köttas järnet. Jag ska forma min kropp till den kroppen jag ser mig själv i. Ingen ska få ha något att säga till om. Vill jag träna galet mycket och skaffa mer och synligare muskler så tänker jag göra det. Min kropp och jag som bestämmer. Ingen ska få säga att jag spenderar för mycket tid på gymmet och att jag borde leva lite mer. jag gör det jag trivs med och jag ska för en gångs skull sätta mig själv i första hand. jag ska vara huvudperson i mitt eget liv. Min kropp, mitt liv och mina åsikter hur det ska levas är de som räknas. Jag har alltid lyssnat för mycket på andra och anpassat mig efter andra men det är slut med det. Jag tänker inte längre ändra åsikter för att någon annan anser något annat. Jag är jag och det ska visas. Jag ska inte längre vara en person som håller mig i bakgrunden utan som jag skrev innan, jag tänker ha huvudrollen i mitt eget liv och ingen ska få stoppa mig. Personer som inte får mig att trivas med mig själv och tro på mig själv har inget i mitt liv att göra. Ingen annans humör och åsikter ska få dra ner mitt humör. Nu börjar min resa mot att bli den personen jag vill vara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra inlägg :-)

Svar: tack!! :)
Rebecca Bendren

2013-06-24 @ 17:51:24
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: sara

åh så fin bild :)

Svar: tack :D
Rebecca Bendren

2013-06-24 @ 19:49:45
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Det låter härligt!

Svar: ja visst gör det!!:)
Rebecca Bendren

2013-06-24 @ 21:17:16
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anonym

Grymt sagt!

Svar: tackar!!:)
Rebecca Bendren

2013-06-24 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0