Love Life!

Söndag kväll och jag är fylld med positivenergi efter ett kettlebell pass. Oh vad jag älskar de passen, de passar mig perfekt. Körde ett igår också och är helt kär. Har så mycket energi och mår så underbart bra efter att jag har varit iväg och tränat. har tränat 6 dagar denna veckan och har så mycket mer att ge. Underbart att känna att kroppen pallar det och att motivationen aldrig verkar försvinna. Helt underbart!
 
Imorgon är det ett body pump pass på morgonen och sen efter det bär det av för ett fotojobb. Ser verkligen fram emot både passet och jobbet så tror det kommer bli en kanonbra dag. På tisdag är det träning på morgonen och sen på kvällen blir det en tur till Helsingborg för att kolla på Def Leppard. Awesooome! På onsdag bär det av upp mot Halmstad för att spendera några dagar med pojkvännen så hoppas på lite fint sommarväder. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild!

Svar: tack :)
Rebecca Bendren

2013-07-15 @ 00:42:44
URL: http://dahlinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0