Gött träningspass!!

Sista träningspasset innan studenten och sweden rock avklarat. Kändes riktigt bra idag och jag hade mycket energi! körde igenom hela kroppen och köttade järnet. Började med att värma upp på roddmaskinen och sen blev det rygg, bröst, axlar, biceps, triceps, rumpa och sist mage. Körde även en del med en kettlebell för att jag inte hinner gå på det passet ikväll. Men det kändes som sagt riktigt bra idag, mycker energi och jag kände mig starkt. Hade jag haft tid hade jag kunnat fortsätta lite mer. Avslutade med att springa så snabbt jag bara kunde i fem minuter och sen rann det om mig.helt underbart.
Det börjar synas på armarna att det finns en del muskler där även när jag inte spänner mig och det gillar jag, samma sak på benen. I like.  Nu ska bara magen och ryggen fixas till. Men det får vi ta om en vecka när vi är hemma från sweden rock. Lär bostätta mig nere på gymmet under stor del av sommarne haha. Får passa på när man har tiden till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0