Rensar och Slänger

Oj vad mycket kläder jag inte använder jag hade i garderoben. Det blev så väldigt tomt efter att ha rensat ut urtvättade plagg och saker jag aldrig kommer använda igen. men det känns skönt att äntligen få det gjort, det har behövts ett tag nu.
 
Förurom det har jag varit iväg och träffat en kvinna som gör smycken och diskuterat ett kommande samarbete. Mycket roligt lär det bli och det kändes riktigt braigt. Sen efter det solades det lite, badades, träffade lillkusinen, tog ett riktigt köttigt benpass på gymmet och käkade sen god middag. Så nu är jag helt slut i bollen. Ska ta det lugnt en stund och sen kallar nog sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0