Party Ain't Over Til I Say So!

 
Gårdagen var grym!! Åhh,  Hardcore Superstar som är ett av mina favorit liveband var såklart grymma. Det  var riktigt najs att vara på en konsert utan kamera så man kunde släppa loss ordentligt utan att behöva tänka på kameran. Lyckades fånga ett plektrum och fick setlisten kastat på mig som ett flygplan så jag är riktigt nöjd. 
 
Mustasch sen då. Enligt mig sveriges sämsta liveband, gäääsp. Men det var bara att bita ihop och stå igenom det för att stå långt fram på Def Leppard. Visst de har vissa låtar som är helt okej men de är inte ett dugg skoj live. 
 
Sen Def Leppard då, oj oj oj! De anlände en halvtimme sent så vi fick bara en timmes spelning men det var en bra timme den ska jag säga. Alla bra låtar man ville höra och lite till. Nää det var riktigt härligt.  Riktigt fart i gubbarna. 
 
Nä nu ska jag packa ihop det sista, bär av mot tåget för att åka upp till Halmstad om en liten stund. Ett bra tag sedan jag var uppe där så det ska bli skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0