Full rulle!

OjOj vad jag är dålig på att skriva här. Spenderar mest mina dagar i solen och njuter av sommaren. Solar och badar och tar det väldigt lugnt. Kan även säga att jag drog på mig en hel drös med vuxenpoäng genom att kolla på bilar idag..  Börjar snart bli dags att fixa en sådan ju för det kommer behövas när jag börjar jobba..  Känns så vuxet allt. Men det ska nog bli bra i alla fall!
 
Imorgon ska jag plåta Lita Ford på KB. På fredag ska jag ha ett möte om ett eventuellt samarbete. Lördag är det filmkväll och på söndag ska jag testa på att spela rugby. det ni! det är ganska badass! Sen ska det in en fotografering också. Älskar att ha massor att göra. Ska bara lyckas trycka in massor av träing utöver detta också, och mys med pojkvännen som är nere i Skåne!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0