Måndagsfunderingar

Mhm två timmars håla och träningsvärk i ben och bröstmusklerna. ♥ Dock är hålan ganska seg, ska försöka få lite projektarbete gjort. Kanske. Har lite text jag ska skriva till hemmsidan, ska även sätta ihop lite annat skit.
 
 Längtar  tills fredag/lördag då jag har två fotojobb. Ska bli skoj att rasta kameran lite och hoppas på många fina bilder. Känns gött att det äntligen trillar in lite jobb. Två denna veckan och sen ett i februari och sen några när det väl blir varmt ute igen. Tror jag kan få projektarbetet att gå runt trots allt, det har kännts som det har gått ganska dåligt till och från men tror det håller på att låtsna nu. Synd att det inte är jättemycket kvar nu då.. haha! Men blir att göra om mitt UF till ett riktigt företag sen! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

Va kul med fotojobb. Jag skulle vilja praktisera på en fotostudio eller något nu när jag inte går gymnasiet. Men jag får se hur det blir

Svar: Ja det är najs!Studio är också riktigt skoj och najs!
Rebecca Bendren

2013-01-28 @ 14:28:00
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0