Det går både bra och dåligt just nu..

Hemma efter ett najs pass av body combat! Kommer ha en härligt träningsvärk imorgon kan jag säga redan nu. Underbart! Känns verkligen så bra att jag äntligen har kommit igång att träna igen efter några års uppehåll. 3-4 pass i veckan och jag älskar det! Den härliga träningsvärkskänslan, känslan man har när man tränar, att få svettas och ta i mer även fast man inte riktigt orkar. GÖTT!
 
Imorgon står zumba på schemat och sen har jag inte kunnat boka in mer för jag vet inte om det är onsdag eller torsdag jag ska fota en modevisning som drottning blanca ska ha. Det ska förövrigt bli sjukt skoj! Sen har jag en annan fotografering med Malin inplanerad i veckan som också kommer bli awesome, lite anorlunda med ritkigt häftigt tror jag allt!
 
Förutom fotandet och tränadet har jag lite pluggande som måste göras denna veckan. Morgones förmiddag ska spenderas åt att skriva en text som vi har i uppgift i fotoC. Sen är det även en hel del projektarbete som måste göras och det känns sådär just nu. Det har stått stilla så länge och det händer inte riktigt något. Och det suger ganska hårt.. Slänger in kvällens facebookstatus här också för det finns kanske någon läsare som kan hjälpa till lite också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0