The book of pure evil

Gomorron, goddag och godafton gott folk. Dåligt med blogging idag men har haft annat för mig. Har fixat nytt pass inför egyptenresan, har ätit en hamburgare och sedan gymmat bort hamburgaren. Sen var jag ju så klart en tur till skolan i förmiddags, lite i onödan men ändå. Inte alls bitter att jag gick upp halv sju för inget alls.. nejdå..
 
Tänkte mest titta in här och tipsa om en serie jag har börjat kolla på, har länge tänkt göra ett inlägg med alla mina favoritserier men det får bli en annan dag. Idag tänkte jag tipsa om todd and the book of pure evil. Helt underbar serie som jag började kolla på för någon dag sedan. Verkligen min humor, riktigt dålig humor men helt underbar. sen att det då och då dyker upp en bra låt gör ju inte saken sämre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0