Sjuk, Sjukare, Jag..

Det där med att jag skulle bli frisk verkar inte min kropp vara helt med på. Känner att jag har några superroliga dagar framför mig nu.. Måste bara se till att bli helt 100 frisk innan det bär av upp mot sälen nästa helg. Så har några dagar på mig nu att bli frisk. Det känns dock ganska tungt idag, tredje sjukdan och det känns en hel del värre än igår.
 
Helgen har iaf spenderats med pojkvännen som trotsade mina baciller och kom hit för att ta hand om mig! Så har mest myst, tittat på dokumentärer om djur och försökt att inte feberyra för mycket. Har även brytit helt totalt mot mitt nyttiga liv, mår man så dåligt som jag har mått är det ok att trycka i sig skitsaker. Slätabullar med nutella, ostbågar, cheezharts, mer ostbågar, kladdkaka osv osv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0