På bättringsvägen, tror jag..

Just nu mår jag helt okej, mådde riktigt värdelöst imorse så valde att stanna hemma idag också men det börjar vända lite nu känner jag. Har sovit sjukt dåligt och legat och frusit under två täcken samtidigt som jag har svettats. Men gick upp vid sju och tog en värktablett och somnade om, mådde ganska kasst vid halv 11 när jag vaknade igen men som sagt det börjar släppa lite nu!
 
Idag ska jag: Kolla studentklänningar och skor. Sen ska jag försöka redigera lite bilder ovh göra mitt bästa med att få något gjort på hemtentan. Kan inte riktigt konsentrera mig.. Men först av allt ska jag ta en dusch så jag känner mig lite fräsch i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0