Någon som vill stå lite framför kameran?

Halsen gör ont och jag känner mig smått febrig.. Ingen träning för denna bruden idag med andra ord.. Åh, ska bädda ner mig  i sängen igen och försöka sova bort det onda för jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag hatar att vara sjuk. Speciellt när jag har kommit igång att träna ordentligt. Blärgh.
 
Är även sinnessjukt sugen på att plåta! Studio, ute osv osv. Någon som har lust att stå modell någon dag nästa vecka? har tisdag förmiddag (går att fixa eftermiddag också), torsdag eftermiddag, fredag och söndag ledigt!
 
Ska snart ta tag i och leta upp folk jag vill ha framför kameran och skicka en fråga till dem om de vill ställa upp, men tänker att jag frågar er först om det finns någon här? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0