Lite nya kläder tack!

Titta vilket fult collage jag kunde klippa ihop.. haha. Kan ju säga att orken inte riktigt fanns där efter en stund. Men i alla fall vill jag mest bara förnya hela garderoben, är så trött på alla tråkiga basplagg som är typ den enda som hänger där. Tråkiga linnen och en hel del av kläderna är helt urtvättade. Så är verkligen sugen på att förnya så mycket och bara byta ut. Inte lite man längtar tills man börjar jobba till hösten och drar in lite pengar haha. Vill ha in nya fräsha kläder som jag faktiskt trivs i. Ahja, ska i alla fall köpa den stickade uppe till vänster såg den i affären idag och blev helt förälskad! 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så mycket snyggt!

Svar: Jaa!:)
Rebecca Bendren

2013-02-28 @ 21:39:40
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Sara

har dem skorna! :)

Älskar bältet!

Svar: de är så jäkla snygga!!:)Tror jag ska ta och köpa bältet!! hehe
Rebecca Bendren

2013-03-01 @ 09:40:09
URL: http://sarathatsme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0