Ibland tar det bara stopp..

Då sitter man vid en dator igen, första gången sen förra fredagen så det är ganska gött helt enkelt. Sitter just nu och redigerar bilder från resan så kommer kunna lägga upp en del om en stund. Förutom bildredigering står hemtenta och chokladätande på schemat. Det är sådan jäkla tur att vi har hemtenta idag för jag hade inte fixat att åka in till skolan då jag är ganska mörbultad om man säger så.. Varför undrar nu då så klart och det ska jag berätta.
Jag har kört in i ett träd. Med en skoter.
 
 
Det gjorde ont och det gör fortfarande ont. benen är gula, axlen är halvt värdelös och huvudet och nacken mår inte heller helt 100. Smidigt va? 

Kommentarer
Postat av: victoria

Fin bild! :)

Svar: tack!:)
Rebecca Bendren

2013-02-25 @ 12:32:34
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se
Postat av: Jenny

Oj det lät inte bra, hoppas du mår bättre snart!

Svar: tack!:)
Rebecca Bendren

2013-02-25 @ 13:01:02
URL: http://magorina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0