Dag nr 4

Dag nummer fyra som sjukling lider nu mot sitt slut. Tror febern är påväg bort men är inte helt säkert, hostan har blett värre. Vaknade flera gånger i typ hostattaker och knappt kunde andas. Skoj. Så blir att sova nästan sittandes idag, precis vad ryggen behöver. Jag är rastlös men bara att gå snabbt igenom ica tog helt slut på mig. Och duschen precis ska vi inte ens snacka om. Helt sjukt (haha...). Men tur att man har två lediga dagar nu så jag slipper sjukanmäla mig.
 
Imorgon kommer förhoppningsvis lite najs bilder då jag har en fotouppgift till på torsdag, fick pga sjuk som ett as ändra planerna lite till något som kan göras sittandes hemma. Därav den lilla turen till ica. Så hoppas på en drös awesome bilder att visa imorron!
 

Kommentarer
Postat av: Beata

Vad häftigt, är det karamellfärg?

Svar: jajamensan!:)
Rebecca Bendren

2013-02-12 @ 08:04:48
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Krya på dig!

Svar: tack så mycket!
Rebecca Bendren

2013-02-12 @ 08:07:03
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0