Så galet vackert!

Så vackert att man dör lite. Har så mycket bilder från det riktiga kameran jag vill visa men det kommer när jag kommer hem. och nu är hemresan planerad, på torsdag vid tre flyger jag hem. Först ska jag till en skola i abisko på morgonen och fota skolan där, sen lämna utrustning och ta mig till flyget. Kommer bli en galet stressig dag men det ska gå bra :) När man väl sitter på planet och kan pusta ut så kommer allt kännas så värt det.
Imorgon har jag två restfotograferingar, så en ganska lugn dag med andra ord. Idag har varit aningen värre. Fyra gruppbilder och 63 porträttserier på två timmar. Fullt ös. Dock känns det verkligen i ryggen nu hur slut den är på att bära saker. men nu kör vi sista biten in i kaklet. Tre jobb till som ska klaras av innan vi åker hem, det är ju knappt något alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0