November och December!

November!

En mycket spännande och händelserik månad om man säger så. Sunne. Kiruna och massor av träning!
 
Jag var iväg med Pappsen och kollade på underbar Avenged Sevenfold! ♥
 
 
Var uppe i Sunne med Fridolina för att hälsa på Josefi som har bosatt sig där uppe!
När jag kom hem från Sunne fick jag en kväll hemma, sen morgonen efter bar det av till flygplatsen för att flyga till Kiruna för att jobba där 2.5 veckor! Där uppe tränades det massor och fotades på en hel drös förskolor. Tog mig även runt och fota lite i den underbara naturen där uppe!
 
Gjorde inte så mycket mer i November då jag var uppe i Kiruna ända till början av December!
och det tar oss till sista månaden på året:
 
December!
 
Hände inte så mycket i december heller faktiskt. Var i Kiruna till den 6e då planet hem gick. Men kom inte längre än till Stockholm. Sen tog det stop. Fetestop då det var storm i Skåne och inga plan gick hemåt. Så blev att sätta sig på en buss och åka hem. 9 timmar buss i storm är.. skoj..
 
Men fotade Dark Tranquility med förband!
Fotade småfåglar!
Och sen fixades det såklart inför julen! :)
 2013- ett riktigt kanonår!
Har hänt så mycket skoj och har gjort så mycket men nu är jag redo för ett nytt år med nya utmaningar och planer. Tror jag har ett välldigt spännande år framför mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0