Maj, Juni, Juli

Maj
En månad som nästan bara bestod av instagrambilder. En månad med mycket skoj som hände men lite fotande tyvärr. Men åh så skoj vi hade! Var i Köpenhamn med klassen, hade lärarmiddag, var Göteborg för höstans jobbande. Tränade otroligt mycket och bara njöt av livet.
Fotade lite natur!
Fixade både hår och naglar inför studenten!
 
 
Juni
Nu är vi nog inne på bästa månaden på hela året. Jobbade lite. Tog studenten. Sweden Rock och sommar. CopenHell.
Underbara sommar
 
Studenten!!!!!!!!! Bästa dagen på året? FUCKYEAH! Vi var upp till sweden rock dagen innan för att hämta ut armbanden, älskar att det syns på sista bilden haha! Men åh vilken skoj dag. Champangefrukost, luch på skolan med lärarna. Flakåkning och sen motagning hemma. Valde att inte gå ut på kvällen då det inte riktigt är min grej, danska... ish.. Så vi satt hemma i vårt uterum och bara hade det trevligt.
 
Hyfsatt tidigt dagen efter bar det av till Sweden Rock för tre underbara dagar där. Kunde inte blett en bättre starkt på sommaren!
 
Sen efter det blev det många timmar i photoshop för att redigera bilder. Och en vecka senare, om jag inte minns fel bar det av till granlandet för att plåta under Copenhell!
Köpte ett macroobjektiv som jag länge velat ha för en del av studentpresentspengarna jag fick. Så spenderades en del tid ute med att fota blommor haha
Resten av tiden njöt jag mest av livet, tränade på hårt som alltid och bara hade det bra i sommarvärmen.
Juli
Minisemester med familjen. En tur till kolmården, ullared och high chaparall!
Handlade en hel del på ullared..
Vi var och så Iron Maiden och vi såf även Def Leppard
 
Fotade en del under denna månaden och var även uppe en sväng till Halmstad! Och köpte mycket tjusiga glittriga skor!
 
Blev även två konserter plåtade. Skitarg och Siser Sin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0