Januari!

Tänkte göra en lite årsresume så tänkte börja med Januari nu. Får se hur mycket jag åstakommit under detta året! :) Så här kommer första inlägget på en liten serie inlägg!
Årets första fotogarfering, om jag inte minns helt fel så var det 1a januari som det gjordes. Bra början på året, många bra bilder. Lite skoj att det jag fotade henne igår också, bra början och bra slut på fotoåret helt enkelt!
 
 
 
 
januari 2013. Året jag började träna igen. Snart ett år sedan jag satta min fot på gymmet för första gången och kan ju säga att det har hänt en del under detta året på träningsfronten! Ska bli skoj att se hur långt man har kommit om ännu ett år!
 
Inte så mycket konserter under månaden men en blev det i alla fall. Ganska kasst ljus om jag inte minns helt fel men ändå en del bra bilder!
 
Januari var en ganska bra fotomånad med en del olika saker som fotoades. Året överlag har varit en ganska bra fotoår faktiskt, men ser fram emot massor av fler fototilfällen nästa år.
Fotade en modevisning med drottning blanca där de hade fixat hår och smink, det var skoj. Dock en riktigt utmaning då det var en hel del riktiga rötägg som stog i publiken och ganska jättakasst ljus. Men blev bra ändå! :)
Och såhär såg jag ut under Januari. Det var en bra början på ett bra år!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Väldigt många snygga bilder! :)
Gillar framförallt bilderna på tjejen med blåa och svarta sakerna på huvudet och gasmasken, har du fler bilder på henne som ett inlägg du kan länka till kanske? :)

Svar: åhh tack så mycket!:) Gillar dem bilderna massor, :)https://www.facebook.com/media/set/?set=a.451213788279746.105011.383248301742962&type=3 här här facebookalbumet för bilderna på henna :)
Rebecca Bendren

2013-12-27 @ 17:21:25
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härliga bilder :-)

Svar: tack så mycket!:)
Rebecca Bendren

2013-12-27 @ 20:37:44
URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0