Ganska klar nu..

Ska snart köra igång på andra förskolan för dagen, är dötrött och ryggen bara värker. Tur det bara är lite porträtt som skall tas. Sen bär det av hem till sängen för vila vila vila. Två dagar kvar med jobb nu. Det ska vi klara av!! En förskola imorgon och sen en två skolor på onsdag. Sen flyger jag hem igen. hem till älskade Skåne. Visst är här så vacker att man tappar andan ibland. Men jag saknar mina nära och kära där hemma! Saknar min säng. Saknar min soffa. Saknar att ha ett fast internet. Saknar att kolla serier och sova med mamma på soffan.Saknar allt helt enkelt. Så är inne på tredje veckan här uppe och börjar känna mig ganska klar med denna staden. Är ganska klar med att det redan nästan är mörkt ute. Klar med grannar som dunkar i skåp halva natten. klar med at slitta släpa utrustning ut till bilen i mörker, snö och kyla.  Men snart bär det av hem igen. Snart så. Dagarna går snabbt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0