februari, Mars, April

Februari. Månaden vi var i sälen. jag krockade med skoter och låg sedan sängliggandes en hel del dagar. Men förutom det var det en riktigt bra månad. Fotades en hel del innomhus då jag inte riktigt hade ork eller lust att ta mig ut och fota!
Han med en fotografering uppe i sälen, trots ett skadat huvud, axel och ben som var helt blå. Blev helt okej resultat trots allt detta :)
Underbara sälen. Älskar att åka skidor och hade några dagar med riktigt bra åkning innan det tog stopp för det. Det är så galet vacker där uppe!:)
 
 
Mars
Mars var en riktigt bra månad, välldigt vällfyld med massor av saker. Egypten. Åh underbara värme, sol fiskar, sand och så fint.  Låg massor av timmar och snorklade bland fiskana vid revet utanför hotellet. Drack fina drinkar med fina färger och bara njöt av livet.
 
Stog även på UF-mässan med mitt UF företag som jag hade som projektarbete under trean. Mycket av min tid i mars gick åt till detta lilla projektet.
 
Fotade en del kreativa saker och var kreativ med Samantha.
Fotade mig själv ute i vinterkylan också!
Stundentmössan kom och planering och funderingar om studenten var i huvudet nästan konstant.
Och fotade fina Josefi vid lite fjädrar! 
 
April!
Våren hittade hit. Jag fyllde 20 och hade ganska fullt upp hela månaden. En välldigt bra månad fylld med mycket fotande!
Fotade skånedrill i Ängelholm! Riktigt skoj dag med massor av bilder. Bildena skulle användas till programbladet till EM som hölls i sverige iår!
Fotade även fina Samantha till en fotouppgift, bilderna blev inte som jag planrat från början men var riktigt nöjd ändå!
Fotade även William, människan blir pinsamt bra på bild. lite så man blir avundsjuk..
Även fina Linn och hennes vovvsing fastnade på bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0