Det var ett tag sedan jaa,,

Lekte lite med Louise idag, tror vi har en hel del rediga gobitar liggandes på minneskortet men orkar inte riktigt börja redigera än. Sparar lite på det roliga haha! Men oj vad tyst det har varit här inne de senaste dagarna. Har en del julafton bilder och annat som bara ligger och väntar. Men har inte suttit vid en dator på typ en vecka. Ganska skönt om jag får säga det själv haha. Men ska bli bättre på att uppdatera här.
 
Har inte haft så mycket mer för mig än att umgås med familjen, äta julmat så det står ut ur öronen och tränat dötuffa pass på gymmet. Har verkligen en helt galen träningsvärk idag.. och det kommer då inte vara bättre imorgon då det blev riktigt hårt idag. men det är så det ska vara..
 
Men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen min, är helt slut och kroppen behöver vila och återhämta sig!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline Blomstrand

Vad skönt med träningsvärk, då vet man att man har tagit i ordentligt! Hur länge har du tränat på gym?
Underbar bild förresten!

Svar: Är uppe i ett år nu på gym :)
Tackar!:)
Rebecca Bendren

2013-12-27 @ 11:32:00
URL: http://openworldphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0