sjuk tös är tillbaka!

Tjenixen! småsjuk tjej här som ganska precis kom hem från sin första dag på jobbet. Gick la helt okej. hade varit lite mer givande om man faktiskt var friskt.. men det antar jag att det är mycket begärt..Härligt bra tajmat att bli sjukt nu.. Men men sådant är livet.
 
Förra veckan var det då en göteborgstur på schemat för lite mer utbildning och övning inför det kommande jobbet. En mycket givande och riktigt roliga dagar hade vi där. Helt underbara människor och massa skratt. Vi fotade massor av barn, picknickade i slottsskogen precis innan det började ösregna, vissa spelade brännboll. Vi åkte party paddan och vi hade kick off. Full rulle och inte en enda chans att hämta andan, men det är det värt! Det ger så otroligt mycket. 
 
Sen när jag kom hem från götet bar det av för att hämta upp min bil. Fatta hur mycket vuxenpoäng jag har dragit på mig nu... Det går inte att väga upp längre. Man får nog bara acceptera att man är vuxen..
 
Nu ska jag bara lägga mig en stund och vila så kroppen orkar med morgondagens arbete! ska bli frisk nuuu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0