på ett hotell i göteborg

Igårkväll satte jag mig i bilen med slutdestination göteborg för det ska jobbas där måndag-onsdag! första dagen är nu avklarad  och två till väntar. Har precis kommit tillbaka från en lite mat och shoppingrunda och ska nu sätta mig vid netflix en stund innan det ska sovas. är ganska trött redan nu så blir verkligen ingen sen kväll. imorgon ska jag tillbaka till samma skola och sen på kvällen blire pizzaträff med göteborgsgänget. finfint!:)
 
Föreslår även att ni följer mig på instagram om nu är intersserade vad som händer i mitt liv då jag inte riktigt alltid har tid eller energi till att blogga! beexen heter jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0