Söndag

Hejsan alla! Ber ännu en gång om ursäkt för min frånvaro under en helg. Det finns inte riktigt tid och ork att starta datorn under lördagar och igår vär snäppet värre än vanligt då det låg ett tränarmöte innan jobbet. Fullproppad dag och även idag har jag hunnit med mycket.Tog en sovmorgon med pojkvännen, åt frukost och sen gick vi ut och gick en runda innan han tog tåget hem. Sen fixades det lite hemma innan middag och efter det blev det en tur till gymmet.
 
På dagens träningschema stog body pump och sen lite kondition. Body Pumpen gick riktigt bra idag, la på mer vikt på flera av låtarna och pressade mig själv mer än vad jag brukar. Känner på mig att jag kommer hata mig själ lite när jag måste lämna sängen imorgon.. haha. Men är riktigt taggad på ännu en vecka med galet mycket träning. Imorgon har jag två pass inbokade men fundera även på om man ska ta en tur till gymmet på förmiddagen efter morgondagens fotografering. Får se lite hur kroppen känns när man ska resa sig. Kanske räcker det med träningen på kvällen.. haha.
 
Nu ska jag ta och lyssna på Ghost nya album (nej jag har helt glömt bort att göra det tidigare) och bara njuta av de sista timmarna på denna söndag.
 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

re: Tack!

2013-04-15 @ 09:05:18
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0