Sommar och Sol!

Tjohej alla där ute! Idag kommer bli en bra dag, det känner jag bara på mig. Solen skiner, fåglarna kvittrar och någon kliper gräset så allt känns riktigt somrigt idag. Jag har precis skrivit en del till på min projektrapport så men lite tur kan man kanske bli klar med den imorgon och lämna in den på fredag. Hade varit så gött at tvara klar flera dagar innan deadlinen. 
Jag ska snart sätta mig och fortsätta redigera bilder från Skånedrill, det är ett riktigt evighetsprojekt men det är roligt. :)
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Visst är det skönt att vara klar i tid!? Hoppas det går :D

Svar: Det är så jäkla skönt att vara det!:)
Rebecca Bendren

2013-04-24 @ 13:12:53
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0