Ny vecka, nya tag!

Imorgon drar verkligheten igång igen. Om jag är taggad på att komma tillbaka till vardagen? Eh, nej. Men det är bara att bita i det sura äpplet och komma igång. Imorgon står projektarbete på schemat och jag börjar känna mig ganska färdig med det. Ska förbereda redovisningen och påbörja raporten bara. Hade varit så skönt att bli klar med det snabbt så man kan bocka av skiten.Sätta ett fete check på något som har legat och gnagt i bakhuvudet på en under ett helt år. För skoj har det sällan varit, har aldrig tvivlat så mycket på mig själv som jag har gjort under detta året. Aldrig kännt att jag saknar kunskap och att jag inte kan på detta sättet. 
 
Denna veckan är det ganska mycket jag ska få gjort, ett geografi arbete, en bild till som ska redigeras innan torsdag och lite annat smått och gott. Ska även ta tag i träningen och maten igen. Jag ska även gå och längta tills 20 års dagen, studenten och sweden rock. Allt närmar sig nu och det med stormsteg. Ska även klämma in en kosert på onsdag! Så en vecka med mycket att checka av men det gillar jag. Tiden går snabbt då och jag trivs inte med att gå runt utan något att göra! Så längtar massor tills augusti och tills jag börjar jobba! Dagar fyllda med spänning och utmaningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0