Liten uppdatering! :)

Tjohejsan! Trött tös som efter några timmar med bråkande med datorn äntligen har lyckats få upp alla bilder från igår. Bitter på datorn och längtar jättemycket tills hon kan köpa sin ny? Neeeeeejdå.. Har laddat upp alla 90 bilder å facebookssidan så in och titta där om ni vill kollar nu! Annars kommer det nog några här imorgon. Får se lite hur mycket tid det blir. Imorgon ska jag in en sväng till skolan, sen fota william, kanske träna om det finns tid och sen förbereda inför lördag då jag ska till Ängelholm och fota Skånedrill. Sen ska jag försöka memorera det jag ska säga på måndagens redovisning av projektarbetet. Så kan händ att här är ganska dött fram tills den är avklarad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0