62 dagar kvar!!

Då var torsdagen också avklarad. Idag var jag in till skolan och redovisade fyra bilder och sen blev det en tur till Emporia med mamma för att leta studentklänning. Och en sådan hittade jag och skor till också. Nu är jag redo och taggad för studenten. 62 dagar kvar och jag längtar något enormt. Tror det kommer bli en så kanonbra dag det där. Och sen är det sweden rock direkt efter, kommer bli en finfin vecka den där. Så nu håller vi alla tummar och tår för att vi får fin väder!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt att du hittade både skor och klänning! För mig är det 70 dagar kvar :)

Svar: det var verkligen helt perfekt att hitta allt samma dag!:)
Rebecca Bendren

2013-04-05 @ 09:29:35
URL: http://louisedahl.blogg.se
Postat av: johanna

åh vad härligt, studenten var lätt bästa dagen!! :)

Svar: Härligt!!:)
Rebecca Bendren

2013-04-05 @ 09:30:07
URL: http://tigermysig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0