Turning Torso

Idag blev det en tur in till Malmö för jag hade planerat med Frida attt flytta henner nere vid vattnet men ännu en gång var vädret emot oss, det blåste verkligen för mycket för att ens försöka sig på något vettigt. Så ännu en gång blev denna fotograferingen uppskjuten. Lite tråkigt men det var skoj att komma iväg lite. Förutom det så har jag börjat planera ett lite större fotoprojekt som ska göras men kan helt ärligt inte säga att jag har kommit jättelångt. Men har några ideér i alla fall  så jag får hoppas att det räcker.
 
Här får ni några av de få bilder som togs idag. Lite bilder på antagligen den mest fotoade byggnaden i Malmö: Turning Torso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0