Min puls är dina hjärteslag

Kom precis hem med dunkaden huvudvärk efter att ha spenderat i studion i några timmar och försökt få rätt på allt. Efter ett bra tags bråkande och hållhjälp av två personer blev det äntligen helt okej resultat men långt från det jag hade föreställt mig innan. Är verkligen helt väck i huvudet men har i alla fall fått dem redigerade i alla fall. Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sen ska det nog bli lite mer letande efter passande fonter och skissande och planerande på hemsidan!
 

Kommentarer
Postat av: Elinor Wallén

Håhåjaja, fy tusan för den luften i studion.
Men tur att bilderna åtminstone blev okej så att det inte var en total katastrof :)

Svar: hahaha ush ja! Hoppas era bilder också blev okej :)
Rebecca Bendren

2012-09-12 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0