Förgätmigej

Minneskort formaterade och tömda, batteriet laddat och väskan packad. Ska bli riktigt gött att fota en konsert igen, har vatt två festivaler och någon liten spelning i sommar så detta ska bli riktigt skoj. Festivaler blir så stressigt på något så sätt då det är så många band som möjligt som man ska ha bilder på. Nu är det ett band och så klart deras förband. Håller även tummarna för att de har ett fotodike åt mig, inte alltid KB har det. Hade vatt skönt att kunna gå runt där och ta sina bilder istället för att trängas bland resten av publiken! Tror det kommer bli en galet bra spelning, jag är riktigt taggad på att se Raubtier igen då det var ett tag sedan och jag tycker i alla fall att de alltid är bäst. Så nu håller vi tummarna för att jag kommer hem med ett gäng awesome bilder ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0