Tycker alla ska passa på nu!

Sådärja, affärsplanen hyfsatt klar och allt inför morgondagens familjefotografering är i hopa plockat! Känns så bra att man faktiskt har haft inte bara en utan två bokningar denna veckan, bara att hålla tummarna för att det fortsätter såhär!
 
Jag hoppas på fler barnfotograferingar för det var verkligen så skoj!  Så är det någon där ute som vill ha bilder på era barn så hör bara av er så bokar vi in en tid! :) [email protected] självklart så vill jag göra andra fotograferingar också!! :)
Om ni har missat det så skänker jag hälften av allt jag tjänar under Oktober till rosabandet så passa på nu så gör nu ju faktiskt en god gärning också!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0