Nöjd tös!

Har precis redigerat de bilderna som ska användas i de sju dödssynderna temat, ni får se alla bilder när alla sju är tagna och redovisade! :) Men jag är riktigt nöjd hittills i alla fall. Ska bara ta och ta om vredesbilden då den inte passa in just nu och jag hittar inte orginalen någon stanns. Har letat igenom hela dator och hela den externa men har ingen anig var jag har lagt dem.. Underbart lixom. Men hela arbetet känns som om det kommer bli bra. Måste bara ha en bra idé till vällust också så blir det toppen!
 
Så ska leta lite till nu och sen ska jag förbereda min presentation till konstfotona som ska redovisas imorron. kommer lägga upp dem här också i sin helhet och beskriva hur jag har tänkt och så. Men det kommer imorron!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0