Konstfoto

 
Här är bilderna jag snackade om som är mitt konstfoto-projekt. Jag har försökt få fram det lite galna och djuriska som jag tror finns innom oss alla. Jag tror vi har olika mycket av detta innom oss och att vi är olika bra på att dölja det. Men jag har i alla fall försökt fånga det på bild. Jag har fokoserat mycket på ögonen och blicken (förutom på den första bilden) och detta för att jag tror att ögonen säger mycket om oss själva. Hur bra vi än försöker dölja saker är det svårt att inte visa vad man egentligen känner i ögonen.
På bilden där jag har valt att dölja ögonen är för att många förnekar så mycket för sig själva. Man Väljer att inte se det som inte är bra och man trycker det så långt innom sig som det bara går.
 

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Galet fiint ! Och älskar tjejens fräknar *_*! Tjejer med fräknar är så galet vackert på bild :D:D

SV: Eller hur!! Om du gör en måste du langa bilder, shit borde leta reda på en passande billig skinnjacka och försöka styla den lite så - vågar inte peta på min jag har för den var så dyr XD haha

2012-10-19 @ 19:34:06
URL: http://avarquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0