Inne i en liten svacka

Sitter och funderar på vad för mat jag ska laga idag. Funderar även på hur jag ska orka starta premier och försöka lista ut hur jag ska göra. Jag funderar hur jag ska hitta mitt motivation till allting som är helt väck. känner inte för att göra något och mitt självförtroende angående allt jag gör på lika med noll. Presenterade idag mina dödssynder, var nöjd med fyra av de sex bilder jag visade. Knappt det ens. Förra veckan visade vi våra konstfoto och kan inte säga att jag var helt nöjd med dem heller. Jag prestrerar inte på topp, har ingen inspiration eller ork och det stressar mig något fruktansvärt. Jag måste vara på topp och göra jäkligt bra saker. Jag behöver med andra ord verkligen lovet som ligger nästa vecka. Ska försöka fylla det med massor av skoj fotograferingar! Ska tvinga fram kreativiteten och inspirationen! Ska jobba på portfolion som ska vara på hemsidan som förhoppningsvis kommer upp om någon vecka. Ska ha massor av fina bilder att fylla den med! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0