En vanlig söndag

En ganska grå och tråkigt söndag. Det regnar lite och är bara allmänt tråkigt väder. Ska snart ta och ta de sista bilderna till en av fotouppgifterna vi har just nu och sen påbörja en presentation som ska göras i veckan. Ska även sätta mig och försöka få rätt på filmklippningsprogramet som vi använder på digitaltskapande lektionerna. En söndag full med skolsaker med andra ord.. Känner mest för att mysa ner mig under en filt med te och kolla på en film, men det får bli någon annan dag. För nu är det full rulle som gäller. Måste komma igång och hitta modeller till mit sju dödssynds uppgift och komma på vad jag vill göra med den.. Står helt stilla i huvudet men tror iaf att jag har en av bilderna. Kanske.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0