Det går inte så bra just nu..

Sitter och jobbar med mina bilder till de 7 dödssynderna. Två kvar och den sista ska tas imorgon. Håller på att fundera lite på frosseribilden men hoppas det blir så snyggt som jag vill att det ska bli. och bilden imorgon kommer bli sinnesjukt najs om jag får det att bli jag som jag vill. Dock känner jag mest nu för att krypa ner i sängen igen. Men nej. Har i alla fall fått en sida skriven på mitt geografiarbete och är klar med avund bilden. Sen borde jag sätta mig och komma på vad jag ska göra imorron med mitt projektarbete. Men tankarna funkar inte riktigt i huvudet just nu.. Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0