blääh

Jag blir knäpp på mig själv. Inget blir bra. Blaaa! Hatar att veta att jag kan så mycket bättre men får inte fram det alls, prestrerar bara halvdant. Detta måste verkligen släppa över lovet för att allt ska funka. Ska försöka att bara koppla bort allt på lovet. Jag ska göra saker för att det är skoj och inte för att jag måste. Ska försöka att inte ha någon press alls på mig, jag behöver vila upp mig. Ska försöka fota så mycket som möjligt och göra det för att jag vill. Är så sinnesjutk trött idag, kunde inte riktigt somna igår för at tjag låg och grubblade över varför det inte blir bra. Kom iofs inte fram till något mer än att jag kommer vara trött. Nu ska jag kämpa mig igenom dagen och sen är det helg och lov. Efterlängtat lov.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0