Åhhyeah!

Har minst tre fotograferingar inplanerade denna veckan och förhoppningvis en konsert också. Den första för denna veckan är om två timmar och jag hoppas verkligen det kan sluta blåsa lite innan jag ska ut.. haha! Men det ska bli riktigt skoj! Solen började titta fram lite precis så detta känns bra! Ska snart försöka få i mig lite lunch och sen jävlar är vi redo!!
 
Ska strax ta och maila över halloweenbilderna från i torsdags och höra om jag får använda de själv också. Hoppas verkligen det för några är häftiga!!
 

Kommentarer
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

SV: Åååh, det är så jävla tråkigt när det är så, man vill bara dra täcket över huvudet och grina bort allt, jag vet inte vad jag ska ta mig till :(

2012-10-29 @ 14:48:44
URL: http://www.trollkvinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0