Portfolio på G!

Snart har jag nya bilder att visa! Har en fotografering inplanerad imorgon, en på torsdag och en gång nästa vecka! Den nästa vecka får jag klura lite extra på då de inte kunde förren efter fem på dagen och då är det ganska mörkt ute.. Så vi får se hur jag löser det helt enkelt! :) Men jag känner mig i alla fall riktigt taggad på alla tre! Tror det kommer bli en hel drös fina bilder jag sedan kan fylla ut min portfolio med! Att skapa en sådan är en del av projektarbetet så kommer nog lägg mycket tid på olika typer av fotograferingar för att få den komplett! För den ska vara  riktigt riktitg bra! Har en del redan men det kan alltid bli mer och bättre!
 

Kommentarer
Postat av: moa

Ska bli roligt att följa dig hur det går, då jag, i princip, gör lika till mitt projektarbete! :)

2012-11-20 @ 23:13:48
URL: http://moathemoses.blogg.se
Postat av: Astrid

Så duktig du är på att fotografera!
Kram

2012-11-24 @ 18:32:17
URL: http://nattstad.se/astridbergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0