Fit For Fight

Sitter nerbäddad i soffan och lyssnar på regnet som öser ner där ute. är verkligen höst på riktigt nu.. Ska snart ta tag i pluggandet, lämnade in en tenta igår ska börja förbereda mig för eximanationerna i simning, frilufsliv och orientering som närmar sig snabbt.. Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra i någon del så det är verkligen dags att börja fundera. Känner dock mer för att ta en stor kopp te och kolla film resten av dagen..Eller sträckkolla Breaking Bad som är den senaste serien jag fastnat för och börjat ta mig igenom. 
 
Mitt liv är egentligen inte särksilt intressant att blogga om just nu då det inte händer otroligt mycket faktiskt. men imorgon ska det plåtas konsert och fikas i Helsingborg och detta är faktiskt den första lugna helgen i min kallender på väldigt länge. Det är otroligt skönt faktiskt, det måste pluggas lite men annars finns det faktiskt inga måsten. Ska ta och vila upp mig inför två tuffa veckor, är inne på slutet av två kurser nu såå det är en del nu. Men det är så jag gillar det och då jag presterar som bäst så det känns bra. Känns bra mycket mer hanterbart än fysiken och kemin jag pluggade i våras.. 
 
Hmmm.. något mer man ska berätta när man för en gångs skull har tid att sitta ner och skriva lite.. har kommit igång med träningen igen, fast det skrev jag nog i förra inlägget. Men var iaf iväg på veckans andra pass i förmiddags. Kändes riktigt bra! Tog och promenedera till gymmet när jag lämnat Martin på tåget och körde en timme av lite av det jag kände för. Blev en del armar och även en liten tur in till kettlebellsen. Sen avslutade jag med en liten sväng på crosstrainern. Såg att jag hade gått upp 5kg sen i början av sommaren då jag var i min bästa form och dit ska jag tillbaka. Här ska det inte vara några extra valkar inte :) Definitionen av musklerna ska fram igen.. Men är riktigt taggad och motiverad nu faktiskt. Så skönt att glädjen för träningen är tillbaka! 
 
Men nu har jag nog faktiskt babblat klart för idag.. Har lite annat att ta tag i, men först lunch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0