Onsdagsträning!

Hittar inte en enda muskel där jag inte har träningsvärk haha. Men det går äntligen så underbart bra igen. Idag körde jag axlar och bröst för det var där jag hade minst ont.. Härligt pump i båda och fixade några reps på hantelpress med 14kg i varje. Sen körde jag 10*10 bänkpress med bara stången. Nästa vecka lägger jag 2kg och kör samma upplägg och sen ökar igen veckan efter. Ska testa och se hur det går, funkar det bra för bröst ska jag nog testa liknande upplägg för andra muskelgrupper också! 
 
Har precis tryckt i mig det på bilden ovan, kvarg, jordgubbar och en proteinbar. Mhmmm! gott. Ska snar ta och hoppa in i duschen och göra mig iording för en tur till Malmö för att träffa pojkvännen. Ska leta present till lillebror som fyller tonåring imorgon.. Ute i god tid som vanligt, men tror iaf jag vet vad jag vill köra nu iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0