Fullt Ös, Medvetslös!

Veckans andra pass avklarad och det blev rygg och sen en mil på crosstrainern. har inte stått på en sådan på typ ett år och då klarade jag en mil på cirkus 40 min så kändes ganska gött att jag fixade det under en halvtimme idag. även ryggpasset gick riktigt bra idag, blir sakta men säkert starkare och det känns verkligen fantastiskt. Ikväll väntar ett kettlebellpass och jag är galet taggad. Som vanligt haha. Men innan dess väntar några mål mat och en hel del plugg. Men jag klagar inte, humöret är på topp och livet känns ganska fint igen. Semester i sommar är planerad och sommarschemat är under planering. Och det är tre veckor kvar till mina första två semesterveckor som ligger samtidigt som sweden rock och copenhell. Sen ligger det två veckor i juli också. Sen är det jobb i Augusti och i september börjar jag förhoppningsvis på MalmöHögskola och läser till idrottslärare i 5 år. Håller verkligen alla tummar och tår jag har för att jag kommer in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0