Biologi, Fysik och Kettlebell

Oj vad blandad denna dagen har varit. En del riktigt bra och en helt värdelös grej. Fysikproven klara och godkända. Auditionen gick kanon och jag kommer bli instruktör i Kettlebell. Dock gick biologin åt helvette, fick verkligen totalt hjärnsläpp och fick inte fram mycket vettigt alls. Har aldrig känt mig så värdelös innan. Och grejen är att jag kan allt det där egentligen... Jävla mög. Jag försöker verkligen vara glad för det som har gått bra men det är svårt. Tur att man inte behöver betygen längre. men det är så jäkla surt ändå, har ju faktiskt gått okej på alla inlämningar och men detta drar ner skiten i bottnet. Ahja. Får hoppas att jag lyckas bättre med det muntliga i kemin och fysiken som ligger nästa vecka. För vill verkligen inte snubbla på mållinjen i de kurserna för där har jag verkligen kämpat.
 
Men lite positivt får ja la knäcka ur mig också.. Kommer få börja jobba som instruktör i Kettlebell och kommer få en utbildning. Det kommer bli superskoj och jag längtar (även om jag mest bara grubblar på bilogin just nu). 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt! :)

Svar: jaa!:)
Rebecca Bendren

2014-05-28 @ 07:29:23
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Julia

Vilken lättnad att fysiken är klar! Minns att det var många som tyckte att den kändes tung. Kettlebellinstruktör låter ju också grymt! Lägg gärna upp lite tips om övningar, skulle helt klart vara intresserad av att köra mer med kettlebells. Jag står mest och kastar runt dem relativt planlöst, ser antagligen rätt dum ut, haha.

Svar: ja det är verkligen så skönt att den är klar!:)Det kan jag göra så fort jag har tid:) Finns massor man kan göra med kettlebells :D
Rebecca Bendren

2014-05-28 @ 09:52:43
URL: http://juliaoflund.se
Postat av: Sandra

Kul att jobba som kettlebellsinstruktör! Grattis!

Svar: tack så mycket!:)
Rebecca Bendren

2014-05-28 @ 12:04:01
URL: http://vildeviking.se/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Tråkigt att biologin inte gick bra när allt annat gick så himla bra!

Svar: Ja det är lite surt. Men man får försöka vara glad för det som går bra :)
Rebecca Bendren

2014-05-28 @ 16:02:57
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0