1 veckas skillnad!

Jag märker så snabbt på min kropp när jag har kommit igång med träningen igen, jag är piggare och ryggen på så mycket bättre. har en riktigt tuff träningsvecka framför mig med både strykepass och konditionspass. Imorse kördes det 45min TRX och sen blev det ett kortare pass bröst. Känner att jag har tappat lite styrka där, men det kommer snart ikapp! Imorgon ska jag springa på morgonen och body combat på kvällen och jag är riktigt taggad. Ska även ta och dra ner väldigt mycket på socker. Det är också något jag märker av väldigt snabbt när jag väl gör. Vi håller godiset och fikan till fredagsmyset.  Ska nog börja göra massa smoothisar igen istället. Mycket bättre, och nästan godare faktiskt.  Bilderna nedan är med en vecka imellan, en del har det ju faktiskt hänt. Några veckor till så tittar det kanske fram lite fler muskelkonturer!  Och förhoppningsvis aningen brunare, var ju faktisk lite skilland på det också haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0